torsdag 7 juli 2011

6.

Vi kan väl börja från början.
När han som bara svarar på mina sms för att jag skickar dem (och ibland gör han inte ens det) befann oss på samma plats, var båda upptagna. Vi gav varandra en bara lite lite varmare kram än andra fick av oss. Sen blev vi inte längre upptagna ungefär två veckor innan vi skulle befinna oss på två helt olika platser i Sverige.

De två veckorna levde jag. Tyckte att personer i min närhet inte kunde vara vackrare och det kunde inte vara lättare att kliva upp jättejättetidigt på morgonen. Han kom smygandes till mig på nätterna. Och bara höll om mig i över en timme en annan natt när jag kom smygandes till honom. Ändå kom vi överens om att de två veckorna var över. Jag var också överens.

Men nu känns det inte alls som att jag är överens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar